{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

الله اکبر..

الله اکبر..
دیدگاه ها (۱)

بعضیااینجوری گازت میگیرن ولم نمیکنن..بابا ولکن کاردارم هوی ب...

خخخخخخ

الومیشه برگردی...

به نیت ظهور آقا امام زمان علیه السلام

به نیت ظهور آقا امام زمان علیه السلام

یا الله یا صاحب الزمان مهدی جان ادرکنی الله اکبر الله

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط