{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تــــو رو دارمـ انگار دنيا مال منه..❤️

تــــو رو دارمـ انگار دنيا مال منه..❤️
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
دیدگاه ها (۱)

شب به خیر بگو به من!تا...برای آسمان تعریف کنم...ستاره های قل...

#عاشقانه

#تکست_خاص

#عاشقانه

قد و بالای تو رعنا رو بنازم 🤌🏻پسر منه 🤤خوشکل منه🤭مال خودمه😌#...

:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط