{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پسر دایی گلم

پسر دایی گلم
خوشکله؟؟؟؟؟؟؟
دیدگاه ها (۱)

ساده بگم ....دوستت دارم

السلام علیک یا قمر بنی هاشم

.

اللهی قربووووونش برم

پسر دایی و پسر عمو ها:🙄🙄🙄دایی و عمو ها: 🛐🛐🛐

مرداد= مادر گرامیدی= پسر دایی و مادربزرگ گرامیآبان= دایی خوث...

وقتی پسر خاله ، پسر دایی ، پسر عمو ، می‌فهمن فن BTS هستم 😂😅

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط