{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگر زیبا بودن هنر بود، چشمات گرون‌ترین تابلو میشد.

اگر زیبا بودن هنر بود، چشمات گرون‌ترین تابلو میشد.
دیدگاه ها (۲)

فکت:پسرا از بی توجهی سرد میشندخترا از توجه زیاد

بچه ها من مخوام کلا عاف بزنم و برنامه پاک کنم اگ کاری حرفی چ...

دریا چه چیزیش کم بود،که به کرم قلاب دل بستی ماهی؟:)

یجا خوندم نوشته بود آدما مثل مصراع شعر میمونن، پس مصراع دومت...

چشمات زیبا ترین استان منطقس... :)))#me

چشمات زیبا ترین استان منطقس... ✨👁🫀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط