🌐 جالبه بدونید در قرن 17 برخی از ثروتمندان اروپایی از اجس
🌐 جالبه بدونید در قرن 17 برخی از ثروتمندان اروپایی از اجساد میخوردند چرا که فکر میکردند قدرت شفابخشی دارند.
آنها حتی بقایای مومیایی های مصری که از آرامگاهها به سرقت میرفت را با غذایشان مخلوط کرده و میخوردند!
آنها حتی بقایای مومیایی های مصری که از آرامگاهها به سرقت میرفت را با غذایشان مخلوط کرده و میخوردند!
- ۵۳۴
- ۲۵ خرداد ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط