ما احب اتباهی فیک ..بس الله گایل ..: و امّا بِنعْمَتِ رَب
ما احب اتباهی فیک ..بس الله گایل ..: و امّا بِنعْمَتِ رَبِکَ فَحَدِثْ ..☺
- ۸۳۹
- ۰۹ دی ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط