این چند روز خیلی کیری بوده_
این چند روز خیلی کیری بوده_
حقیقتا زندگی به راست ترین نقطه چپش گرفتتم_
هیچ اتفاق خاصی نیوفتاده ها، فقط سر چیزای ((خیلی)) کوچیک ((خیلی)) سریع عصبی میشم. د خب یعنی چی آخه_
این ۳ روزی هم که نبودم نت نداشتم_ یعنی داشتم ها ولی ویسگون با نت همراه انارستان بالا نمیاد(ذات پدر: )
اون یکی پیجم توی این ۳ روز ۱۰ نفر فالو داشته_
هر بار یادش میوفتم آتیش میگیرم_
کیر نداشتم تو این زندگی سگی_
هر بار فالوور های این پیجم رو نگاه میکنم دلم میخواد گریه کنم ولی خب چه میشه کرد_
خدایا_
و اینکه خب آره دیگه چه خبرا؟
حقیقتا زندگی به راست ترین نقطه چپش گرفتتم_
هیچ اتفاق خاصی نیوفتاده ها، فقط سر چیزای ((خیلی)) کوچیک ((خیلی)) سریع عصبی میشم. د خب یعنی چی آخه_
این ۳ روزی هم که نبودم نت نداشتم_ یعنی داشتم ها ولی ویسگون با نت همراه انارستان بالا نمیاد(ذات پدر: )
اون یکی پیجم توی این ۳ روز ۱۰ نفر فالو داشته_
هر بار یادش میوفتم آتیش میگیرم_
کیر نداشتم تو این زندگی سگی_
هر بار فالوور های این پیجم رو نگاه میکنم دلم میخواد گریه کنم ولی خب چه میشه کرد_
خدایا_
و اینکه خب آره دیگه چه خبرا؟
- ۶۹۸
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط