{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بِجای صِداقَت جلو میرین با قِضاوَت .

بِجای صِداقَت جلو میرین با قِضاوَت .
دیدگاه ها (۰)

مال من باش که شدم خسته از این تنهاییا🚶‍♀️

(:

‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ دِلمو کشتَم تا هَوس ادَمارو نَکنه‌.

#Moodam

اگه بتونین برین توی رمان یا داستان مورد علاقه تون، میرین توی...

مطلقا مهم نیست که دیگران ما را چگونه قضاوت می کنندبلکه مهم ا...

خودتون میرین بعد گردن من می‌اندازیم😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط