کسی را دارم که آنقدر برایم کسی هست که نگاهم به دنبال کسی
کسی را دارم که آنقدر برایم کسی هست که نگاهم به دنبال کسی نیست و این را هزاران بار فریاد می زنم که دیگر کسی به چشمانم نمی آید و هیچ نگاهی دلم را نمی لرزاند تنها یک نفر است که مانند گنجینه ای گرانبها در دلم جای گرفته انسان که سهل است، وجودش را به دنیا هم نمیدهم.....
- ۲.۷k
- ۰۵ بهمن ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط