{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه جمله ی خیلی قشنگی بود

یه جمله ی خیلی قشنگی بود
می‌گفت
عاشق هیچ وقت برای عشقش دلیل ندارع ✋😐
به دلم نشست
دیدگاه ها (۱۱)

پاره 🥺😂

بنده تا یه مدت کوتاه نیستم 🥺😓💜🥲افسرده شدماگر کاری صحبتی داشت...

بد ترین لحظه ی تاریخدیگه اینترنت ندارم 😐✋

می‌خوام دایرکتم رو ببندم ✋😂

جمله ی خیلی قشنگی بود

این جمله خیلی به دلم نشست

غمگین‌ترین چیزی که امروز می تونین ببینین؛کلیپ وایرل از یه گر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط