{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من خطاب به بهار وقتی میگه من رئالیم

من خطاب به بهار وقتی میگه من رئالیم
دیدگاه ها (۱۹)

روی لباست کراش زدم مینا جان :)

چند بار دیگه باید بگم سیتی جان ؟؟(شما نیستی درحد رئال)

خیابانی درمورد هرچیزی حرف میزنه جز خود بازی حتی آمار اینکه چ...

آقا قبول آسنسیو خطا کرد اخراج شد ولی چرا داور پنالتی واسه ی ...

من خطاب به بابام وقتی میگه قبل ساعت ۱۰ خونه باش :)😂

با افتخار میگم رئالیم رئال ها تو کامنتاا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط