{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام بچه ها اومدم تا درباره‌ی مانگ عروسک جیهوپ باهاتون ص

سلام بچه ها اومدم تا درباره‌ی مانگ عروسک جیهوپ باهاتون صحبت کنم:
خب اگه دقت کنید عروسک مانگ یک جور نقاب داره و صورتش ابی و تنش از رنگ بنفش هست که این نشون دهنده ی یک نقابه حالا چرا نقاب؟ چرا مانگ؟ این داستان به اوایل کا ر بی تی اس میرسه که جیهوپ رو با اینکه صورت خوشگلی داره مسخره می کردن و می گفتن زشته برای همین هوپی نقاب میزد و حالا خود طراح این شخصیت یعنی مانگ قرار داد که بعد ها سازنده یادی از جیهوپ کنه و این هم غمگینه هم فوق العاده بد
.
.
.
.
.
حالا من فیلمش رو هم می زارم
دیدگاه ها (۸)

پارت دو

@سناریو

«عروسک من »Part 15 ویوی محنا : نمی‌دونم اما تهیونگ خیلی بهم...

« عروسک من Part 13 ویوی محنا : با سردرد خفیفی چشمام رو باز ک...

پارت ۱۱

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط