{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اخه کسی نمیفهمه (:

اخه کسی نمیفهمه (:
دیدگاه ها (۳)

هررررری😏بودی خوش😍نبودی خوش تر😎

فقط 17 روز مونده😍

😭

اقا چه جالب🗿برا اون احمقای گلی که نفهمیدناین یه تسته دیه، اخ...

واقعا نمیفهمه؟

نمیفهمه چیمیگم دکترم!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط