{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دستم را بگیر

دستم را بگیر
می خواهم دوباره گم شوم
دیدگاه ها (۱)

به نور بیاوگرنه تاریکی تو را لمس خواهد کرد

تو از فصل پاییز زیباتریمن از فصل پاییز؛تنهاتر

"دوستت دارم" هایت رابلند بگوبرای شنیدنشقد خواهم کشید

مسمای مرغ و بادمجان

و در آخر در افکار پلیدم گم می شوم✂️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط