{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کی گفته دوست دخترم هستش🤔🤔🤔🤔🤫🤫🤫

کی گفته دوست دخترم هستش🤔🤔🤔🤔🤫🤫🤫
دیدگاه ها (۵)

اجی ندارم ی داداش دارم بزرگتر از خودم

تل خبری نبود😂😂😂

ترکی فقط میفهمم چی میگن خیلی کم بلدم بحرفم...مرسی لطف داری ع...

نه...

رنگ زرد هم خیلی دوست داشتنی هستش

عاشق_دلباخته

https://wisgoon.com/nilia505دوست دارم دخترم(:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط