دوشنبه امتحان این کتابو دارم دعا کنید ۲۰بگیرم...البته همش
دوشنبه امتحان این کتابو دارم دعا کنید ۲۰بگیرم...البته همشو حفظم فقط استرس زیاد دارم....اخ از این استرس امتحانات
- ۲.۵k
- ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط