{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بازم الهی خدارا شکر متشکرم که نگفتمش صابو نی 😅 😅

بازم الهی خدارا شکر متشکرم که نگفتمش صابو نی 😅 😅
دیدگاه ها (۱۵)

تاب تاب عباسیخدا منو نندازیاگه میخوای بندازیبغلِ کاپی بندازی...

گفت ؛ دوستت.دارم.پرنده.شدم.شعبده.باز.بود.لامصب.😯 😆

خاطره.الکُل.نیست.که.بِپَره......

دستاع بالاع 🖐

الهی شکر

الهی شکر🌞🤍

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط