{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اوه تاحالا به این توجه نکرده بودم یعنی اگه نزنن جیغ میترک

اوه تاحالا به این توجه نکرده بودم یعنی اگه نزنن جیغ میترکن.!!!🤦‍♂️🤦‍♂️
دیدگاه ها (۶)

+تنهایم را با متکایم قسمت میکنم .-بدبخت سینگلی نمیتونی کاری ...

توف توووش اصن🤦‍♂️😄😉

وقعا اینا چی دارن ک ما نداریم ؟!🤣🤣

🤣🤣این چ وضعشه اخه 😃همیشه هم زشتید

تاحالا تو امرم انقدر برای مانی گریه نکرده بودم😭😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط