{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه چشام وا بمونه تا پنج بیدارم🤓

اگه چشام وا بمونه تا پنج بیدارم🤓
دیدگاه ها (۱)

ایننن همهه چیززز رووو عوووضضض نمیکککننهههه

چرا گاد ارتیستا یواش یواش منو فالو میکنن😃

پا نمیشن😂😔

ودف هوا داره روشن میشه

من اگه یکم دیگه نت ملی بمونه:🙏

سلام به همه بچه ها ی سوال داشتم اگه می تونید کمک کنید من چند...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط