نیتز های چند وقت پیش اومدن گفتن تو فنوار ها فندو ما به ۴
نیتز های چند وقت پیش اومدن گفتن تو فنوار ها فندو ما به ۴ دسته تقسیم میشه:
گروه اول: فندوم هایی که هیت میدن
گروه دوم: فندوم هایی که دفاع میکنن
گروه سوم: فندوم هایی که اصلا کاری ندارن و هیچی نمیگن
گروه چهارم: اکسوالها که از فنوار ها جوک میسازن و تا ابد بهش میخندن طوری که فندومی که شروع به هیت دادن کرده به گوه خوردن میفته😁🗿
گروه اول: فندوم هایی که هیت میدن
گروه دوم: فندوم هایی که دفاع میکنن
گروه سوم: فندوم هایی که اصلا کاری ندارن و هیچی نمیگن
گروه چهارم: اکسوالها که از فنوار ها جوک میسازن و تا ابد بهش میخندن طوری که فندومی که شروع به هیت دادن کرده به گوه خوردن میفته😁🗿
- ۳.۶k
- ۲۱ تیر ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط