{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مگه روحانی دل نداره

مگه روحانی دل نداره
دیدگاه ها (۲)

سایش فوتوشاپه

خخخخخ

واقعا

از ادم دروغ گو متنفرم

آدم: تو دل داری؟مترسک: اره!آدم: مگه آدمی؟مترسک: مگه آدما دل ...

فهمیده شدنی که نیاز به توضیح نداره زیباست مگه نه؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط