{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

در نهایت...

در نهایت...
این تنها راهیه که بلدم زندگی کنم..
@ti_m_e
دیدگاه ها (۰)

وابستگی یعنی حسی که نمیتونی تحمل کنی کسی دیگه به کسی که دوس...

@ti_m_e

ارامش این اهنگ@ti_m_e

چشم که گذاشتم برو و هروقت خواستی برگردمن تا بی نهایت شمردن ر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط