{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

درد داره...

درد داره...
دیدگاه ها (۳)

وقتی سرگرمیت بودم...

دیگه از من گفتن بود بعد نگید نگفتی هاااااااوالااااا:-)

انفرادی شده سلول به سلول تنم,خودمن در خودمن در خودمن زندانیس...

سس بود زندگی با طعم تلخ و تندیک اره در دهان با ریتم های کند....

درد داره میفهمی؟درد دارهههه

درد داره....

درد داره :)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط