گاهی انلاینیم بی هیچ دلیلی.....ن کسی هس ک حرفی بزنیم ....
گاهی انلاینیم بی هیچ دلیلی.....ن کسی هس ک حرفی بزنیم .......ن چیزی هس ک بنویسی گاهی تودنیای حقیقی کم میاریم میای توی دنیای مجازی شایدحضورت حس بشع شایدیکی بدونه هسی همیشه انلاین بودن به این معنی نیس ک سرت شلوغه ......... گاهی انلاین ترین ها تنهاترینن..........
- ۱.۶k
- ۰۷ آبان ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط