{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جایِ خَنجَرآ

جایِ خَنجَرآ
هَنوز رویِ پُشتَمِه
مَن اَز اونی خُوردَم کِه میگُفت
پُشتَمِه
دیدگاه ها (۲)

|•خندیدنـ بہتر از توضیحـ دادنـ گریہ هاتہ•|

یہ ذِهن آشُفتہموندہ واسَمـــ ـاَز خاطِراتِت

میخۅام مَغزۅ خامـۅش ڪُنَم فیـۅزِش نی:|

قَـوی بـآشْــنَـذآر بِفَـهمَنـْکِـهـ نـآرآحَتیـ

< میگفت غم نداشتن اونی که دوستش دارییک عمر ولت نمیکنه ، راست...

#به_وقت_دلتنگی ‏شنیدی که میگن اونی که گریه میکنه یه دردداره ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط