{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلتنگتم حاجی#

دلتنگتم حاجی#
دیدگاه ها (۴)

باجوابش همه زدن زیر گریه

میلاد باسعادت امام حسن مجتبی ع مبارک باد

این جمله را باید بااب طلا نوشت

مثل برادر#

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم ...

دلتنگتم🥀....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط