{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیگران را از خوب بودن و خوبی کردن، پشیمان و دلزده نکنیم .

دیگران را از خوب بودن و خوبی کردن، پشیمان و دلزده نکنیم ..
دیدگاه ها (۱)

سلام

با تشکر فراوان از aho rigi

با تشکر فراوان از Nika

دخترغمگین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط