{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عاقا دِلِ‍مون گِرِف‍‍ته کِسی هَست باهاش بِحَرف‌‌‍یم

عاقا دِلِ‍مون گِرِف‍‍ته کِسی هَست باهاش بِحَرف‌‌‍یم
دیدگاه ها (۱۵)

خودم هم نفهمیدم چیه ولی میخواستم بگم انلاینم

خخخخ

همین الان یهویی خودم کشیدم .........الان ی مشت حسود میان میگ...

دختر است دیگر پسر که نیست

خیلی وقت بود پست نذاشتم دلم گرفته کسی هست باهاش درد دل کنم؟☹

کسی هست میخوام باهاش مشورت کنم..🤷‍♀️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط