{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سال 61 من و همرزمهام.....اهواز

سال 61 من و همرزمهام.....اهواز
دیدگاه ها (۶)

من کنارمرحوم زایر عباس پیر جبهه.آبرسانی لشکر فجر .سال 61

***

**کنار پل شیخ شنبه هستم .بیست کیلومتر در عمق خاک عراق .........

****

فقط منم که حس میکنم آهنگ داره میگه: اهواز اهواز اهواز اهواز ...

ارسال بار با قیمت مناسب اهواز وانت

اهواز

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط