{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

والا بخدا از همسایه خو شانس نیاوردیم

والا بخدا از همسایه خو شانس نیاوردیم
دیدگاه ها (۴)

:)منم اینجوریم ولی هر موقع زودتر دادم تحویل نمرم کمتر همه شد...

کامنت بزارید

هخخخخخخسگه حال میکنه ها

:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط