هر چند نداری تو ز احساس، نشانی
هر چند نداری تو ز احساس، نشانی
من عاشق لبخند توام، گر چه ندانی
مغرور و بد اخلاق بشو با همه،اما
«با ما به ازین باش که با خلق جهانی»
#نفیسه_سادات_موسوی
من عاشق لبخند توام، گر چه ندانی
مغرور و بد اخلاق بشو با همه،اما
«با ما به ازین باش که با خلق جهانی»
#نفیسه_سادات_موسوی
- ۱.۴k
- ۱۱ آذر ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط