من که جای خوردن افطار،
من که جای خوردن افطار،
میبـــ😘 ــوسم تو را
مانده ام فطریہام گندم بُوَد
یا نــ😋 ـــیــشـڪر؟!
میبـــ😘 ــوسم تو را
مانده ام فطریہام گندم بُوَد
یا نــ😋 ـــیــشـڪر؟!
- ۶۴۶
- ۱۶ تیر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۳۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط