{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدایا....یعنی دوسم داره؟😕 😕 😕

خدایا....یعنی دوسم داره؟😕 😕 😕
دیدگاه ها (۵)

چہ کنم با چہ کنم هاے دلم...😔

یعنی کسی دوسم نداشت عجیبه

دوسم داره😁🤷‍♀️🫶

توکل خیلی مفهوم قشنگی داره:یعنی خدایا! من نمیدونم چجوری،ولی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط