{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مَـا هَمیشِه میخَندیم وَلــی هیـچوَقت خوشحال نیستـیم...🖤

مَـا هَمیشِه میخَندیم وَلــی هیـچوَقت خوشحال نیستـیم...🖤
دیدگاه ها (۵)

میخ میگہ من سوراخ کردم؛ چڪُش خندہ‌ش میگیره-!

مشکل اینجاست همه میخوان درک بشن، کسی نمیخواد درک کنه.

‌حرفا میلیاردیه، رفتارا ریالی!👌🏻

مَن مشکلم با بوسه هایت حل نخواهد شدچندیست در سر فکر جنگ تن ب...

همیشه خوشحال باش ،وقتی تو ناراحتی ،قلبم میگیره^ ❤❤ ^

بگردمتون خب...!)) کاش همیشه همینقدر خوشحال باشین کنار هم...😭

مجبوری همیشه قمگین لاشی تا بجای اینکه خوشحال باشی😮‍💨😔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط