{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نقاشی جدید🗿🎀

نقاشی جدید🗿🎀
دوبارع کاراکتر ساختوم🤓
تو اس اول اونی کع پشت فرمانه چارلی و خودم اونو بیشتر از بقیشون دوست دارم😎
اونی که هدفون رو از گوشش درآورده و عین خیالش هم نیس رابرته🤠
اونی هم که داره زجه میزنه اون بالا چارلی بدبخته که رفته بود ماست بخره اینا دزدیدنش برن چهارتایی دزدی و این پیشنهاد مضخرف رو رابرت داده بود و طبق استراتژی خودش جمعیت بیشتر،موفقیت نهایی👺
و اونی که نگرانه و تو ماشین بغل دست چارلی نشسته رفیق صمیمیشه و باید اینو کنترل کنه🙊
ام....
آره دیگه ببخشید زیاد حرف زدم☻
نظرتان را بگویید😼
دیدگاه ها (۰)

هعیییییحوصلم سر رفتهشما الان چکار مکنید؟

توقع داشتم بهتر شه😶قربونششششش بشم🤓🎀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط