نقاشی جدید🗿🎀
نقاشی جدید🗿🎀
دوبارع کاراکتر ساختوم🤓
تو اس اول اونی کع پشت فرمانه چارلی و خودم اونو بیشتر از بقیشون دوست دارم😎
اونی که هدفون رو از گوشش درآورده و عین خیالش هم نیس رابرته🤠
اونی هم که داره زجه میزنه اون بالا چارلی بدبخته که رفته بود ماست بخره اینا دزدیدنش برن چهارتایی دزدی و این پیشنهاد مضخرف رو رابرت داده بود و طبق استراتژی خودش جمعیت بیشتر،موفقیت نهایی👺
و اونی که نگرانه و تو ماشین بغل دست چارلی نشسته رفیق صمیمیشه و باید اینو کنترل کنه🙊
ام....
آره دیگه ببخشید زیاد حرف زدم☻
نظرتان را بگویید😼
دوبارع کاراکتر ساختوم🤓
تو اس اول اونی کع پشت فرمانه چارلی و خودم اونو بیشتر از بقیشون دوست دارم😎
اونی که هدفون رو از گوشش درآورده و عین خیالش هم نیس رابرته🤠
اونی هم که داره زجه میزنه اون بالا چارلی بدبخته که رفته بود ماست بخره اینا دزدیدنش برن چهارتایی دزدی و این پیشنهاد مضخرف رو رابرت داده بود و طبق استراتژی خودش جمعیت بیشتر،موفقیت نهایی👺
و اونی که نگرانه و تو ماشین بغل دست چارلی نشسته رفیق صمیمیشه و باید اینو کنترل کنه🙊
ام....
آره دیگه ببخشید زیاد حرف زدم☻
نظرتان را بگویید😼
- ۷۳
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط