{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خااا 😂 😂

خااا 😂 😂
@FutballBadnews
#sadjat
دیدگاه ها (۵)

دیوث خان😐 میگی توپو نزنن بیرون که مثلا میخواستین کامبک بزنین...

#غیرت

دیگه خسته شدیم😂 😂 ۳ بازی، ۲ برد✌ ️🏼 🔴 @Perspolis

به تاریخ بالای روزنامه توجه کنید استقلال از اون روز دیگه حتی...

خوب پس میترسی نکن کردی هم نترس خااا!!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط