{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

انقده که منو ابجیم دشمن داریم امام فکر نکنم داشته باشه😑

انقده که منو ابجیم دشمن داریم امام فکر نکنم داشته باشه😑
دیدگاه ها (۶)

اول صبح

پیش به سوی عمل

با ارزان ترین قیمت

حالا من فکر نکنم کرولاین فرشته باشه..😀

ترجمه ⬇️⬇️سومیره : بوروتو منو انتخاب میکنهسارادا : تو رو ان...

چه هراسی از دشمن داریم ..وقتی امام رضا امام ماست✨و سایه اش ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط