{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خخخخ خسته اس میفهمی خسته

خخخخ خسته اس میفهمی خسته
دیدگاه ها (۲)

اینجامی...☜

سخته -_-

خسته شدم... کاشکی اس دوم و مثل اس اول تو گوشی مامانم می‌کشید...

موقیت: وقتی معنی این تیکه از آهنگ بی تی اس رو میفهمی 😭🥺⋆˚¸˚⋆...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط