کافه کتاب:
کافه کتاب:
در بحث با فردی با هوش،
برنده شدن
خیلی سخته،
اما در بحث با یک احمق،
برنده شدن،
نزدیک به غیر ممکنه!
@cafegraam
در بحث با فردی با هوش،
برنده شدن
خیلی سخته،
اما در بحث با یک احمق،
برنده شدن،
نزدیک به غیر ممکنه!
@cafegraam
- ۶۰۶
- ۲۰ مرداد ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط