{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من از این جای خالی...

من از این جای خالی...
که نباشی خالی میمونه...
میترسم ...
دیدگاه ها (۳)

دل به توسجده می کندقبله اگر چه نیستی...!سعدی

گفتہ بودم بـےتو مےگیرد دلمیادت که هستبـےنگاهت برگ مےریزد دلم...

تا ابد این جاها میمونه خالی🥀💔تا ابد به یادتون یه داداش دیوون...

جای این بشر گوگولی تو پیج خالی بود

عرررر این 3 تا رو گرفتممممممم جای کاگیاما خالی😔💃

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط