{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

باید زیست...!!!

باید زیست...!!!
دیدگاه ها (۴)

...

:)

:)

جدایی آن قدر هم سخت نبود که نتوانیم شعری بگوییم یا گرسنگ...

...

برای جنگیدن سر خیلی چیزهادیگر وقتی نیستو برای توضیح دیگر توا...

آپدیت کتاب زیست شناسی😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط