{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گوناگون sevdajoonm 15158938

دیدگاه ها (۱)

والا

خوبم

«مذاکره، میدانِ جدیدِ درگیری است؛در توافقِ بورگن‌اشتوک،ما «ا...

«مذاکره، میدانِ جدیدِ درگیری است؛در توافقِ بورگن‌اشتوک،ما «ا...

خوبم!!!!!!!! اما اگر فکر کنم....گریه ام خواهد گرفت!!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط