{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من یکیو دارم❤❤❤❤

من یکیو دارم❤❤❤❤
حتی اگه هرروزم باهاش حرف بزنم
بی قرار صداشم.
دیدگاه ها (۴)

❤نگاهت که می کنم ❤چیزی مرا از " نداشـتـن " ها جدا می کند ❤با...

⇜♡خوشبََََختْْے یعنـے♡⇝اون لحظـــه کـــه بدونیعِِِشقــــت او...

دوس دارم بوست کنم...عشقم نفسم جونم عاشقتم

روحت شاد قاسمکاش بودی:(نبودت مارو بدجور داغون کرده

حتا اگه شده برای یک دقیه هم باهاش حرف بزنم خوشحال می شم😖

کسی نبود که باهاش حرف بزنم 😭🥺❤️‍🩹

تنها دلیلی که پسر خالم خاست باهاش حرف بزنم 💔💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط