همه اش منتظرم که جمعه بیاید و ...
همه اش منتظرم که جمعه بیاید و ...
همه ی تقصیر ها را بندازم گردن آن بیچاره ...
اصلا خودم هم میدانم ...
روزها هیچ تقصیری ندارند ..
تو نیستی و هر روز پر از دلتنگی ام ...
چه فرقی می کند سه شنبه باشد یا جمعه...
همه ی تقصیر ها را بندازم گردن آن بیچاره ...
اصلا خودم هم میدانم ...
روزها هیچ تقصیری ندارند ..
تو نیستی و هر روز پر از دلتنگی ام ...
چه فرقی می کند سه شنبه باشد یا جمعه...
- ۱.۳k
- ۰۷ اسفند ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط