{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قاب گوشیمو عوض کردم هووووووو:))))))

قاب گوشیمو عوض کردم هووووووو:))))))
اصکی؟
دیدگاه ها (۲)

روز تولدم بود:)))مث صگ میخندیدیم:)🗿🤡

تو مدرسع🗿🤡(بع پشت سر دقت نکنید معلم هستن)

جوری کع هرکی میرع بش میگم کون لقت بیب:)مهم نی بری :)مهم اینع...

جوری کع ماه رو بع همه ترجیح میدم:)))

گوشیمو عوض کردم دیگه نتونستم وارد پیجای قبلیم بشم 😢😢😢

بلخره رو نماییییی کرددددد هووووووو 🫧❄اصکی کار حیوونات است🤏🏻🎀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط