{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینجاا.....دنیا......!!!!

اینجاا.....دنیا......!!!!
دیدگاه ها (۲)

رنگش خوشگلههه؟؟؟

بکوب لایکو

دَﻧـﺪﻭنِه لَقــو بایَـد کِشیـدﺍَﻭّﻟِـﺶ ﺩَﺭﺩ ﺩﺍﺭهﺑَﻌـﺪِﺵ ﺣِـﺲ...

مـی گـویـنـد بـاران کـه بـبـارد.بـوی ِ خـاک بـلـنـد مـی شـود...

اینجاا تهکوک ترکوند

چه خفنهههه اینجاا

ما بہ دنیا آمـدیمو دنیا بہ ما نیامـد '️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط