{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من................

من................
جام تو قبره ن تو زندگی هه
دیدگاه ها (۲۴)

من.......

کسی هس بحرفیم؟؟؟؟؟؟؟؟

استثناست):

نمیفهی نمیفهی نمیفهییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی...

یادمه یه مدت به همه مشاوره میدادم تو رابطه های عاشقانشون تو ...

هه هه تو بهم نمره چند میدی ؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط