{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی هیشکی ت نمیشه قشنگیه رفاقت اصلا به همین کهنگیشه ♪....

ولی هیشکی ت نمیشه قشنگیه رفاقت اصلا به همین کهنگیشه ♪..... :)
https://wisgoon.com/asadashino
دیدگاه ها (۰)

قلب، مهمانخانه نیست که آدم‌ها بیایند دو سه ساعت یا دو سه روز...

به یاد دوستی که نیمه راه بود امایادش همیشگیه:)

اسکی‌نروسید🤙❤(خودم)

سناریو ران پارت۲

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط