{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

لعنت...

لعنت...
دیدگاه ها (۱)

ازدوردوستت دارم❤

هرچی گفتم وپس میگیرم میخوام عشقتوتودست بگیرم 💔❤

چه خاطراتی داشتیم توروزایی بارونی به این ترانه گوش دادن.. حی...

لعنت به جریان اصلاحات، لعنت به کاسبان مذاکره، لعنت به خائنین...

لعنت بر روحانی لعنت بر ظریف لعنت بر سازشگر غرب گدا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط