{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این نهایت بی نهایتم بود،،،،

این نهایت بی نهایتم بود،،،،
دیدگاه ها (۱)

زیباست,بفکرتوبودن,,,

زیبا👏👏

بسیارزیبا@@

فقط خانوادت هستن که تنهات نمیزارن,اینوتجربه۸ساله من میگه@@

با تودر نهایتم من...#عاشقانه #ویسگون

/تو نهایت عشقی/ نهایت دوست داشتن/ و در لابه لای این بی نهایت...

در نهایت...این تنها راهیه که بلدم زندگی کنم..@ti_m_e

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط